ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΓΕΛΟ

Αμαλία για σου

 Θέλω να καταθέσω  την προσωπική μου εμπειρία στον αγώνα ζωής ενάντια στον καρκίνο ,σε μια ψυχούλα  που μπορεί να με καταλάβει.

Είμαι (ήμουν?) και εγώ Καρκινοπαθής και μάλιστα με την ίδια σχεδόν πάθηση με τη δική σου.

Οστεοσάρκωμα  δεξιάς κνήμης ,το πήρα είδηση τον Ιανουάριο του 2006,τυχαία, ένα βράδυ κτύπησα το πόδι μου στην άκρη του κρεβατιού και με την αντανακλαστική κίνηση που κάνουμε και πιάνουμε το σημείο που κτυπάμε, ανακάλυψα το πρήξιμο ( τον όγκο).

 Που να φανταστώ ότι υπάρχει και καρκίνος στα πόδια. Σχεδόν καθημερινά με την σύζυγό μου τα βράδια περπατούσαμε 6-7 χλμ. για χόμπι , κανένας πόνος καμία ενόχληση στο πόδι, για τον όγκο ; έγινα μόνος μου γιατρός ,έλεγα κτύπημα  είναι θα περάσει.

 Έμαθα ότι ποτέ δεν πρέπει να γινόμαστε μόνοι μας γιατροί, ίσως χαθεί από την πλευρά μας χρόνος ,χρόνος πολύτιμος σε αυτές τις περιστάσεις. Εσύ θα μου πεις ,για αυτόν πού οι γιατροί χάνουν για μας ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΠΆΡΟΥΜΕ ΠΊΣΩ?

Τον Απρίλιο του ίδιου έτους η σύζυγος μου, με την ιδέα ότι  ίσως είναι κάποιο αιμάτομα,μου έκλεισε ραντεβού στον Ορθοπεδικό του ΙΚΑ.Με απλή ακτινογραφία διαγνώστηκε ο όγκος, αξονική και μαγνητική επιβεβαίωσαν. ΠΑΝΙΚΟΣ !!!

Μέσω του internet έμαθα για την πάθηση μου. Πήγα στο ιδιωτικό ιατρείο του δυστυχώς συνονόματή μου ιατρού του ΙΚΑ, <είναι δεν είναι κακό; Έλα αύριο από το ΙΚΑ να σου δώσω χαρτί για εισαγωγή σε κλινική του ΙΚΑ>Ο Θεός με φύλαξε και δεν πήγα.

Το ίδιο βράδυ απευθύνθηκα σε ιδιωτικό Χειρούργο Ορθοπεδικό ΓΙΑΝΝΑΡΑΚΟΣ ……. αφού μου εξήγησε την σοβαρότητα της κατάστασης και την ανάγκη αντιμετώπισης της από ειδικό και έμπειρο χειρούργο , ότι η μετάβαση στο εξωτερικό θα ήταν χάσιμο πολύτιμου χρόνου , αμέσως τηλεφωνικώς αναζήτησε και έμαθε αν και ποίος είναι ειδικευμένος σε αυτές τις χειρουργικές επεμβάσεις

Έμαθα ότι υπάρχουν γιατροί που μπροστά στην υγειά του ασθενή δεν βάζουν το προσωπικό οικονομικό κέρδος, θα μπορούσε να με βάλει στο Νοσοκομείο που εκείνος συνεργάζεται και να ακολουθήσει την μέχρι τώρα αντιμετώπιση του σαρκώματος κνήμης στην Ελλάδα, ακρωτηριασμός 

 ΚΟΡΜΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Χειρούργος Ορθοπεδικός στον Άγιο Σάββα Αυθημερόν με δέχθηκε στο νοσοκομείο και την επόμενη μέρα νοσηλεύτηκα , χωρίς καμία παρέμβαση, για εξετάσεις και βιοψία –ίσως επειδή πλησίαζε το Πάσχα-. Από την πρώτη στιγμή στάθηκε κοντά μου ανθρώπινα και εξ αρχής είχα την αίσθηση ότι είχα να κάνω με έναν σωστό επαγγελματία.

 Μετά την βιοψία από τον ίδιο και την επιβεβαίωση της πάθησης , ο Γιατρός μου εξήγησε ακριβώς τον τρόπο αντιμετώπισης της πάθησης μέχρι σήμερα και ότι θα εφάρμοζε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μεγαπρόθεση κνήμης. Ήξερα από την πρώτη στιγμή ότι θα μου κόψει 12-15 εκ κόκαλο, ένα μέρος του γονάτου και της περόνης , ότι με μέταλλο (τιτάνιο) θα συνδέονταν το πόδι και το μέταλλο θα καλυπτόταν με μεταφορά μυός από την γάμπα. Γνώριζα πως θα είναι το πόδι μου καθώς και η λειτουργικότητα του μετά την επέμβαση .

Πίστεψε με, η εξοικείωση αυτή με βοήθησε πάρα πολύ – στο διάστημα Μάιος έως Οκτώβριος 2006 που έκανα την επέμβαση –να περάσω τις χημειοθεραπείες. Η Εγχείρηση ήταν στόχος ζωής και οι χημειοθεραπείες μέσο για να επιτύχω το στόχο. Πάντα έλεγα άντε να τελειώσει και αυτή η θεραπεία για να λυτρωθώ από τον όγκο.

Έμαθα ότι αν γνωρίζεις πλήρως την κατάστασή σου αποκτάς κάθε μέρα όλο και περισσότερη δύναμη να παλέψεις.

Μου βρήκε Ογκολόγο – και σχεδιάσανε την θεραπεία Όλο το διάστημα των θεραπειών με επισκεπτόταν και παρακολουθούσε την πορεία της θεραπείας μου .Κατάλαβα ότι και για αυτόν ήταν ένα στοίχημα. Δεν θα ξεχάσω όταν κάποια στιγμή μου εξήγησε, ότι σε αυτήν την εγχείρηση λόγω της θέσης του όγκου θα μπορούσα να χάσω το πόδι μου ,αυτός μου είπε ότι < αυτό δεν θα το επέτρεπα ποτέ να συμβεί>.

Χημειοθεραπεία έξη κύκλοι , κάθε κύκλος πρέπει να επαναλαμβάνεται κάθε 21 ημέρες αυτό σπάνια επιτυγχάνεται στον Άγιο Σάββα .

 Έμαθες και εσύ  πολύ καλά τι σημαίνει χημειοθεραπεία , νοσηλεία από μία έως και δύο εβδομάδες ,ατονία ,εμετοί ,αλωπεκία στομαχόπονοι   βασανιστικός λόξιγκας . Δεν θα το κρύψω πολλές φορές αισθάνθηκα στιγματισμένος ,τα βλέμματα των τρίτων πολλές φορές με πόνεσαν .Πείσμωσα είπα δεν θα κλειστώ στον εαυτό μου ,στο σπίτι μου, συνέχισα όλες τις δραστηριότητές μου.

Μόλις συνερχόμουν από τις χημειοθεραπείες (μια εβδομάδα αφού έβγαινα από το νοσοκομείο ) επέστρεφα στην εργασία μου ,το πρωί λογιστής σε επιχείρηση και από το απόγευμα λογιστής ως ελεύθερος επαγγελματίας. Ευτυχώς τα δύο μου παιδιά με την ίδια επαγγελματική κατεύθυνση με βοήθησαν πάρα πολύ . Και εκδρομές και διακοπές πήγαμε και με τις παρέες μας συνεχίσαμε να βγαίνουμε. Η οικογένεια μου ήταν το μεγάλο μου στήριγμα στον Γολγοθά που περνούσα.

Από τον Μάιο του 2006 μέχρι τον Απρίλιο του 2007 μπαινόβγαινα στον Άγιο Σάββα. Είχε γίνει το δεύτερο σπίτι μου. Εξοικειώθηκα με τον θάνατο.

Όλο αυτό το διάστημα γνώρισα άριστο νοσηλευτικό προσωπικό- Α παθολογική κλινική, στο τέταρτο όροφο των νέων κτιρίων του Αγίου Σάββα – με συμπεριφορά που πραγματικά πολλές φορές με εξέπληττε ,σε ένα τμήμα με βάρδια δύο άτομα να εξυπηρετούν τους ασθενείς ασταμάτητα με προθυμία και χαμόγελο. Άσε την νυκτερινή βάρδια που υπήρχε μόνο μία νοσηλεύτρια ! Πάντα ήταν κοντά μου στις δύσκολες ημέρες και νύκτες των χημειοθεραπειών. Ευχαριστώ για όσα κάνατε για μένα Λίτσα ,Ελπίδα ,Έφη ,Βάγια , Μαρία, Διονυσία. Επίσης το ειδικευόμενο προσωπικό ήταν άριστο. αυτοί βασικά λειτουργούν το νοσοκομείο μετά τις 2μμ. Ευχαριστώ για όσα κάνατε για μένα   Ηλία  Αλεξάνδρα,Φλώρα.

Εμαθα ότι το πιο σοβαρό θέμα στα σαρκώματα είναι η βιοψία , γνώρισα παιδιά πού κινδυνεύει η ζωή τους λόγω λάθους τρόπου βιοψίας από άλλους γιατρούς σε άλλα Νοσοκομεία Λέω παιδιά γιατί έμαθα επίσης ότι τα σαρκώματα εμφανίζονται κυρίως σε νεαρά άτομα και πιο σπάνια στην δική μου ηλικία των 52 ετών

Έμαθα την λειτουργία του τμήματος με ποιες διαδικασίες ξεκινούν οι χημειοθεραπείες πώς πού και ποιοι γράφουν τις εξετάσεις ,πώς να μάθω για τα αποτελέσματα τους και τι πολλές φορές αυτά σημαίνουν, ζητούσα να μου δίνουν σημείωμα εισαγωγής σε μέρες που με διευκόλυναν Παρασκευή ή Δευτέρα (αυτές τις ημέρες γίνονται οι περισσότερες εξαγωγές άρα μπαίνεις στο νοσοκομείο ευκολότερα)

Ξέρεις γιατί ; με βοήθησε να περνώ τον χρόνο μου καλύτερα στο νοσοκομείο ,με έφερε πιο κοντά στο νοσηλευτικό προσωπικό και τους ειδικευόμενους γιατρούς ,μα πιο πολύ δεν είχα χαμένες ημέρες νοσηλείας. Μόλις έκανα εισαγωγή στο νοσοκομείο ,άμεσα ζητούσα να μου γράψουν τις εξετάσεις τις κυνηγούσα και τις έκανα αυθημερόν ,το βράδυ έκανα ενυδάτωση και το άλλο πρωί ξεκινούσα την θεραπεία . Εχθρός μου ήταν να μείνω Σαββατοκύριακο μέσα Το ψυχοφθόρο; Κυριακή να είμαι με την Οικογενειακή παρέα μου ,το βράδυ όλοι να πηγαίνουν σπίτια τους και εγώ να πηγαίνω στο νοσοκομείο για ενυδάτωση.

Όλο αυτό τον καιρό κανένας πόνος καμία ενόχληση στο πόδι. Ο όγκος 5,5εκ με πιασμένη την περόνη το νεύρο και μία αρτηρία Αποτέλεσμα μόνο 10% ανταπόκριση στις χημειοθεραπείες και από επιπέδου κακοήθειας 2 να γίνει 3 όπως απέδειξε η βιοψία μετά το χειρουργείο.

Περίοδος χειρουργείου 1η Σεπτεμβρίου του 2006 εισαγωγή για τελευταία χημειοθεραπεία και προετοιμασία για την εγχείρηση Έγκριση δαπάνης από το ΙΚΑ ,ειδικές ακτινογραφίες ,για τα πόδια σε εξειδικευμένο κέντρο , αξονικές και παραγγελιά του προθέματος στην Αγγλία Σε όλες τις εξετάσεις έγιναν με συνοδεία γιατρού που όρισε ο κος Κορμάς. Για αμοιβή ούτε ήθελε να ακούσει , σχεδόν με πρόσβαλε και μόνο που το ανέφερα 

 Όλα ελέγχθηκαν από αυτόν και η εγχείρηση έγινε στις 10 Οκτωβρίου από τις 8πμ μέχρι τις 4μμ. Σε τέσσερις ημέρες όρθιος, τα πρώτα βήματα με ορθοστάτη. Όλοι οι οικείοι μου παραδέχονται ότι ο κος Κορμάς είναι μεγάλος Γιατρός,μα για μένα πιο πολύ  Άνθρωπος.

Τα προβλήματα από το χειρουργείο. Την δεύρη νύκτα ενώ είχα οδηγία από τους αναισθησιολόγους όταν αρχίζει να πονά το πόδι να ειδοποιώ να μου κάνουν ένεση το  αμελώ και όλη το βράδυ σφαδάζω από πόνους η μορφίνη με πιάνει τα ξημερώματα.  Από μετάγγιση μολυσμένου αίματος κολλάω σταφυλόκοκκο ,πυρετός, αντιβιώσεις ισχυρές για να μην πειραχθεί το πόδι Ένα μέρος του μοσχεύματος παρουσιάζει πρόβλημα, κλινήρης για αρκετό διάστημα . Από την νάρκωση έχω να κοιμηθώ εβδομάδες ,μέρα νύκτα ακίνητος στο κρεβάτι ,τα νεύρα μου σπάνε . Λαχταρούσα να σηκωθώ και να βγω από το δωμάτιο να δω τον διάδρομο ,τον κόσμο να περνά

Μετά από ένα μήνα αρχίζω να σηκώνομαι ,να περπατώ με πατερίτσες ,είχα ξεχάσει πώς να περπατώ !. Ο ορθοπεδικός ζητά να αρχίσω χημειοθεραπείες οι παθολόγοι αρνούνται φοβούμενοι το μόσχευμα , οι πλαστικοί συνηγορούν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ,είμαι σχεδόν δύο μήνες χωρίς χημειοθεραπεία .

 Ο Κος Κορμάς καθημερινώς με επισκέπτεται από την ημέρα του χειρουργείου μέχρι και την ημέρα που βγήκα από το νοσοκομείο, Η πόρτα του γραφείου του ήταν πάντα διάπλατα ανοικτή και σε κάθε ερώτησή μου είχα απάντηση.

 Επιτέλους την τελευταία εβδομάδα αρχίζω χημειοθεραπεία και την 1η Δεκεμβρίου βγαίνω από το νοσοκομείο. Ακολουθούν άλλοι πέντε κύκλοι χημειοθεραπείας , αρχές Απριλίου του 2007 τελειώνω.

Το μεγάλο στήριγμα  Για να καταφέρει κανείς να περάσει το μαρτύριο της ασθένειας ,των χημειοθεραπειών ,των ψυχολογικών , του αδιάκοπου κολλήματος του μυαλού στο πρόβλημα  είναι μόνο η οικογένεια .

Το πρόβλημα το κάνεις γνωστό σε όλους –δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς- οι μόνοι όμως που συμπάσχουν  ,ταλαιπωρούνται ,υποφέρουν ,είναι τα μέλη της οικογένειας σου .Ευτυχώς εγώ έχω οικογένεια που την αισθάνθηκα σαν μια μεγάλη αγκαλιά.

Καθημερινά έβλεπα την συμπαράστασή της ,το μαρτύριο που περνούσε μαζί μου ,την  υπομονή και την επιμονή  στην αντιμετώπισης του προβλήματος Χωρίς αυτήν θα είχα καταρρεύσει

Για την ασθένειά μου μπορώ να μιλώ  σε τρίτους , πολλοί μου λένε που βρίσκεις την δύναμη, μα όταν μιλώ για την οικογένεια μου βουρκώνω. 

Τώρα . Τέλος Απριλίου κάνω τις πρώτες γενικές εξετάσεις ,αγονία για τα αποτελέσματα . Η αξονική θώρακος σε ιδιωτικό εργαστήριο δείχνει δύο μεταστάσεις στους πνεύμονες 5 μμ . Οι ακτινοδιαγνώστες στον Άγιο Σάββα βρίσκουν μία. Ο ογκολόγος τους αγνοεί όλους και μου λέει ξέχασε το και μετά από τρεις μήνες κάνε νέα αξονική θώρακος

Έμαθα ότι μέχρι και δέκα προσβολές στον κάθε πνεύμονα αντιμετωπίζεται χειρουργικά. Η περίπτωση μου δεν δέχεται χημειοθεραπείες ούτε ακτινοβολίες. Καθημερινή αγονία , είναι ; δεν είναι μετάσταση ;  είκοσι ημέρες μετά το τέλος των χημειοθεραπειών και μετάσταση ; O Θεός βοηθός .

 Για να το ξεχνώ εργάζομαι από το πρωί έως το βράδυ, περπατώ σχεδόν καλά , φορώ υποπόδιο , στο δρόμο προτιμώ να βαστώ πατερίτσα για ασφάλεια , οδηγώ κανονικά  {παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις του γιατρού για λόγους ασφάλειας) . Σχεδιάζω διακοπές για αρχές Ιουλίου στο εξωτερικό και μετά βλέπουμε.!!!!

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΓΟΛΓΟΘΑ

4/4/2006 Αρχή . Από τις εξετάσεις μαθαίνω ότι έχω καρκίνο.

7/4/2006 βιοψία. Μπαίνω στο νοσοκομείο Άγιος Σάββας ημέρα Παρασκευή . Ο φίλος μου ο Μάρκος κάνει εγχείρηση για δεύτερη φορά μετά από τέσσερα χρόνια αφαίρεση λιποσαρκόματος Σάββατο και Κυριακή έξω με άδεια ,Δευτέρα το πρωί μέσα .Την Τρίτη βιοψία με γενική αναισθησία ,η ταχεία βιοψία δείχνει κακοήθεια. Την Παρασκευή 14/4/2006 εξιτήριο.

8/5/2006 πρώτος κύκλος χημειοθεραπείας. Μπαίνω στο νοσοκομείο Άγιος Σάββας ημέρα Τετάρτη. 10-11 και 12/5 χημειοθεραπεία ΠΛΑΤΙΝΑ .Το βράδυ της 11ης Μαΐου ο πρώτος εμετός ατονία.  Δευτέρα 15/8/2006 παίρνω εξιτήριο.

Την επόμενη εβδομάδα δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου η ατονία , ο στομαχόπονος με τρελαίνουν όλο θέλω να είμαι ξαπλωμένος .Κάνω ενέσεις στην κοιλία για να ανέβει ο αιματοκρίτης και τα λευκά που έχουν πέσει κατακόρυφα. Το βράδυ στις 20/5 από παρενέργεια των ενέσεων με πιάνουν ανυπόφερτοι πόνοι στο στομάχι την βγάζω στα εξωτερικά του Λαϊκού νοσοκομείου δεν παίρνουν είδηση ότι είναι παρενέργεια ,τα ξημερώματα της Κυριακής Κωνσταντίνου και Ελένης επιστρέφω στο σπίτι με την διάγνωση κολικό νεφρού ενώ οι ενέσεις φέρνουν πόνους στα οστά.

Την δεύτερη εβδομάδα μετά την χημειοθεραπεία αρχίζω να συνέρχομαι , η ψυχολογία αρχίζει να ανεβαίνει , επιστρέφω στην εργασία μου στις 31/5/2006 με καπελάκι τα μαλλιά έχουν πέσει.

5/6/2006 δεύτερος κύκλος χημειοθεραπείας. Ημέρα Δευτέρα μπαίνω στο νοσοκομείο , 15ήμερο, 8 και 9/6 χημειοθεραπεία ΜΕΘΟΤΡΕΞΑΤΗ  ΧΑΙ ΝΤΟΚ τρεις ημέρες αντίδοτο και πάλι χημειοθεραπεία 15 και 16/6, βγαίνω στις 21/6/2006

Αυτή δεν με πειράζει και πολύ , ο πόνος στο στομάχι είναι υποφερτός.Γνωρίζω την Ευαγγελία 22-23 ετών ,οστεοσάρκωμα στο γόνατο ,πονά και δεν μπορεί να περπατήσει .  Στις 4/7/2006 επιστρέφω στην εργασία μου

13/7/2006 τρίτος κύκλος χημειοθεραπείας .Ημέρα Πέμπτη μπαίνω στο νοσοκομείο 18 και 19/7 χημειοθεραπεία ΠΛΑΤΙΝΑ , Ο Μάρκος κάνει χημειοθεραπεία σε άλλο δωμάτιο, βγαίνω στις 21/7/2006 ημέρα Παρασκευή.

 Για μια εβδομάδα αφάνταστη ταλαιπωρία από τις παρενέργειες . Μόλις συνέρχομαι πάμε διακοπές στο Λιτόχωρο Πιερίας.

7/8/2006 τέταρτος κύκλος χημειοθεραπείας. Ημέρα Δευτέρα μπαίνω στο νοσοκομείο για 15’ημερο ΜΕΘΟΤΡΕΞΑΤΗ Την προηγούμενη γιόρτασα τα 51α γενέθλιά μου. Της Παναγίας είμαι μέσα Την πρώτη εβδομάδα κάνει χημειοθεραπεία μαζί μου και ο Μάρκος, είμαστε σε δίκλινο δωμάτιο Γνωρίζω τον Γιωργάκη 25-26 ετών , έχει ήδη κάνει οστεοσάρκωμα στο χέρι, εγχείρηση πνεύμονα και τώρα θεραπείες ; Ο Μάρκος τελείωσε βγαίνει υγιής ,καθαρός ,Νικητής.  Βγαίνω 22/08/06

1/9/2006 πέμπτος κύκλος χημειοθεραπείας. Ημέρα Παρασκευή 6-7 και 8/9 ΠΛΑΤΙΝΑ Έχω μονόκλινο Την Δευτέρα 11/9/ 2006 με αναλαμβάνουν και πάλι οι ορθοπεδικοί για γενικές εξετάσεις και προετοιμασία για χειρουργείο Θεωρητικά είμαι στο νοσοκομείο αλλα τρέχω σε κέντρα για τις εξετάσεις .

 Η αξονική άνω κάτω κοιλίας δείχνουν ηπατικές κύστες ,ο ογκολόγος διερωτάται αν είναι καρκίνος .Νέος πανικός οι ακτινοδιαγνώστες του νοσοκομείου τις συγκρίνουν με προγενέστερες και ομιλούν για απλές υπατικές κύστες άλλο ένα σοκ πέρασε ! Ο Γιωργάκης έχει παραδοθεί δεν τρώει ,δεν σηκώνετε

25/9/2006 έκτος κύκλος χημειοθεραπείας . Στις 27/9 κάνω μία μέρα χημειοθεραπεία για συντήρηση ΜΕΘΟΤΡΕΞΑΤΗ .Το χειρουργείο ορίζεται στις 10/10/2006 ημέρα Τρίτη. 9/10/2006 παραμένω μέσα για προετοιμασία .Στις 8 το πρωί την 10/10/2006 με παίρνουν για την επέμβαση, βγαίνω στις 4 το απόγευμα.

27/11/2006 Α μετεγχειρητικός κύκλος χημειοθεραπείας. Ημέρα Δευτέρα , 27-28 και 29/10 ΧΟΛΟΞΑΝ . Μαθαίνω ότι ο Γιωργάκης μας άφησε χρόνους . 1/12/2006 ΕΞΙΤΗΡΙΟ μετά από 53 συνεχείς ημέρες νοσηλείας  (9/10 έως30/11/2006).Στο σπίτι αρχίζω φυσικοθεραπείες

15/12/2006 Β μετεγχειρητικός κύκλος χημειοθεραπείας Ημέρα Παρασκευή μπαίνω στο νοσοκομείο την Κυριακή το βράδυ πάω για ενυδάτωση 18-19 και 20/12 χημειοθεραπεία ΧΟΛΟΞΑΝ 22/12/2006 εξιτήριο

 11/01/2007 Γ μετεγχειρητικός κύκλος χημειοθεραπείας Ημέρα Πέμπτη  17-18 και 19 ΧΟΛΟΞΑΝ  . Καθυστέρησα να αρχίσω  θεραπεία γιατί παρουσίαζα αίμα στα ούρα. 22/01/2007 αξιτήριο.

12/02/2007 Δ μετεγχειρητικός κύκλος χημειοθεραπείας  Ημέρα Δευτέρα, 13-14 και 15/2 ΧΟΛΟΞΑΝ  16/02/2007 εξιτήριο.

02/03/2007 Ε μετεγχειρητικός κύκλος χημειοθεραπείας   Ημέρα Παρασκευή 6-7 και 8/3 ΧΟΛΟΞΑΝ  Η Ευαγγελία  βγαίνει μετά  από χημειοθεραπεία ,  θα κάνει εγχείρηση; 12/03/07 εξιτήριο

28/03/2007 ΣΤ μετεγχειρητικός κύκλος χημειοθεραπείας  Ημέρα Τρίτη 29-30 και 31/3 ΧΟΛΟΞΑΝ  02/04/2007 ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ  εξιτήριο  

04/04/2006 Αρχή  02/04/2007 Τέλος ;;;;;;;;Ο αγώνας  συνεχίζεται.

Αμαλία   Ξέρω ότι αυτά που πέρασα και περνώ, είναι πολύ λιγότερα από ότι πέρασες εσύ .Δεν πρόλαβα να στα πω σε αυτόν τον κόσμο , ξέρω όμως ότι τα διαβάζεις στο παράδεισο που είσαι     Προσευχήσου  για μένα

 

This entry was posted in Αγώνας ζωής. Bookmark the permalink.

2 Responses to ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΓΕΛΟ

  1. mixalis says:

    \’\’ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ \’\’

  2. ελπιζω ολα να ειναι καλα φιλε μου,ειμαι και γω καρκινοπαθης στον μαστο,εχω αρχισει χειμοθερα
    πειες ,….

Υποβολή απάντησης

